Începem seria de noutăți săptămânale din social media, aicișa pă blog.
Practic, la fiecare final de săptămână, adicătelea vineri, îți servesc o doză de noutăți din social media asupra cărora să stai să gândești pe weekend.
De parcă n-ai avea altceva mai bun de făcut.
Ideea e că săptămâna următoare vei fi mai pregătit și la zi. Iar dacă ce s-a întâmpla de-a lungul unei săptămâni nu mai e news, ci mai degrabă recap, atunci să fie considerat și-așa.
Să-i dăm bice!
- Facebook lansează Shops, iar asta e o mișcare pe care n-o văd musai cu ochi buni. Cred că brandurile trebuie să-și păstreze cât poate de mult platformele. Că e free acum? Da, dar nu va fi și mai târziu.
- Facebook testează un nou feature prin care administratorii de grupuri vor putea seta alerte de engagemente pe anumite postări. Astfel află dacă există un spike de engagement pe respectivele postări.
- Trenduri de conținut pe LinkedIn în perioada pandemiei.
- Despre festivaluri, digital și perioada asta cu Guido Janssens, omul din spatele Awake Festival, la Netcast cu Manafu.
- Google App va avea, într-un final, un dak view în curând.
- Pinterest face pasul către shopping cu recomandări de fashion & home decor.
- Un infografic super util de la Facebook cu comportamentul muzical al utilizatorilor, pe demografice.
- Aplicația Facebook Creator Studio primește un update. De acum putem crea postări de pe telefon prin ea. WOW, Facebook. Ce minune, ce update, cât v-a luat…
- Facebook Polls s-au întors după o scurtă perioadă de absență.
- Un infografic despre cum îți poți face postările de Facebook și Instagram mai plăcute și engaging.
- S-a umplut Facebook-ul de noile avatare. Dacă vrei și tu unul, urmează pașii ăștia.
- The future of Tweetcasting: audio + Twitter. Practic, Twitter s-a gândit că dacă tot facem lumea podcasting la greu, ce-ar fi dacă ar facilita și posibilitatea de audio în tweets. Foarte interesant.