Review “Hold Me Down” al trupei You Me At Six

By | Spuneri

Aşa cum am promis în diferite tweeturi iată că a apărut şi acest review. Este primul review de muzică pe care reuşesc să-l fac pe blogul personal, astfel că nu prea ştiu ce succes va avea, mai ales că în România puţin sunt fanii muzicii pe care o ascult şi eu. Nu e ultimul post de acest gen având în vedere că îmi place muzica pe care o ascult şi am făcut şi o categorie specială pe blog. Astfel dragii mei, să începem.

artwork Această trupă You Me At Six (Josh, Dan, Chris, Max şi Matt)  a cunoscut în ultimii 2 ani un succes incredibil de mare, succes ce i-au dus pe scena turneului “Vans Warped Tour” din 2009. S-au format în anul 2005 şi provin din regiunea Weybridge, Surrey din Marea Britanie. Albumul lor de debut s-a numit “Take Off Your Colours” ce a fost lansat în anul 2008, dar eu aici nu prea am înţeles unele lucruri, având în vedere că ei lansau ca single-uri melodii total necunoscute, care nu se găseau pe acel album (gen “Kiss and Tell” care mai târziu a devenit EP). Ăstea ar fi informaţiile de bază legate de trupă, mergem mai departe la subiectul principal de dezbatere.

Albumul “Hold Me Down” este al doilea lucru de studio oferit de aceşti băieţi (5 la număr), cu o încărcătură emoţională imensă şi foooarte energic. Sincer acum, dacă tot acest album ar avea ca ţintă o singură fată, aceasta ar plânge mai mult ca sigur. Sunt melodii plăcute, dar şi melodii de genul “emo” să zic aşa, dar parcă e prea dur spus. Conţine 12 melodii + un bonus oferit de iTunes. Melodiile sunt clar pop punk şi am mai văzut pe site-ul RockSound cineva spunând că albumul seamănă foarte mult cu New Found Glory în 2000. Parcă au sărit puţin bariera când au spus lucrul ăsta. Prima melodie şi anume aia free, se numeşte “The Consequence” şi parcă deja te deschide într-o lume plină de ură. Versurile, melodia în sine te îndeamnă parcă să distrugi totul în jurul tău (era o emisiune pe MTV parcă, când unii distrugeau camere de hotel pe muzică sau ceva de gen). Melodia asta e free şi vă ofer şi eu aici să o luaţi, în caz că vă place. “Underdog” e primul single de pe album şi la prima ascultare pur şi simplu nu am mai dat-o de pe repeat. E o melodie aşa de energică ; pe mine unul pe bucură, dar videoclipul din nou arată că este vorba despre minciună şi înşelătorie. De fapt, tot albumul ăsta şi toate versurile lui Josh şi compania fac referire la relaţii eşuate. Adică ceva în genul meu, tot ce au trăit băieţii aştia cu anumite fete şi au pus suflet, fetele alea şi-au cam bătut joc de ei, ceea ce nu mi se pare DELOC corect (de parcă vouă vi se pare?). Melodii care dau exemplele ăstea ar fi “Fireworks” care este o baladă excepţională cu versuri extrem de realiste sau “There’s No Such Thing As Accidental Infidelity”. Tot ce îmi pare rău este că şi-au concentrat aproape toată ura pentru trăirile lor recente în acest album. Melodia “Safer To Hate Her” vorbeşte despre o relaţie trăită de Josh şi categoric, eşuată. Ca să fac o aluzie, trupa You Me At Six este cam “ţinută la pământ” de trăirile neplăcute ale lui Josh, peste care el nu poate trece.

Aş putea spune per general că trupa nu s-a schimbat foarte mult de la primul album, numai că primul album a fost ceva mai frumos ca albumul ăsta ; nu era concentrată atâta ură. Am văzut pe un site, o replică a lui Josh (liderul trupei, “lead singer”) la un interviu, zicea ceva de gen (în română vă zic) : “Dacă nu faceam albumul ăsta mai repede, explodam.”

Chiar vroiam să-l văd explodând, oricum ceea ce a concentrat trupa în albumul ăsta a fost o explozie destulă de ură. Aştept să văd şi alte review-uri de specialitate să văd ce zic şi altii, asta a fost părerea mea generală după aproape 6 zile de ascultare (nu continuu). Vă las cu melodia “The Consequence”. Dar mai înainte, lista de melodii a albumului :

1. The Consequence
  2. Underdog
  3. Playing The Blame Game
  4. Stay With Me
  5. Safer To Hate Her
  6. Take Your Breath Away
  7. Liquid Confidence
  8. Hard to Swallow
  9. Contagious Chemistry
  10. There’s No Such Thing As Accidental Infidelity
  11. Trophy Eyes
  12. Fireworks

Părerea generală despre acest album este că trupa a evoluat din rău în mai rău şi sincer mi-e frică că nu vor mai rezista mult. Albumul a fost făcut pentru zile negre, pentru acele zile când iei 4 la mate, iubita te lasă baltă, iar cei mai buni prieteni îţi întorc spatele. S-a dus toată distracţia din primul album..

0 Responses to " Review “Hold Me Down” al trupei You Me At Six "

1. Haylie says:

acu’ am ascultat cateva melodii. cam toate suna la fel:|

2. Oana says:

am ascultat prima melodie….ca linie melodica suna destul de ok….promit ca o sa iau albumul si am sa revin cu o parere generala 😀
    .-= Oana a scris pe blog : Pur si simplu… =-.

3. Adi says:

@ Haylie : Depinde care au fost acele cateva melodii. Daca vorbesti despre noul album, nu pot spune chiar ca nu se aseamana intre ele, dar versurile sunt complet diferite. Zic sa asculti albumul asta putin mai atenta, vei observa altceva. 🙂
    @ Oana : Te astept. 😀

4. Myriam says:

Pai n-am ascultat,dar o sa ma ocup in weekend.All Time Low mi-au placut dupa ce mi-ai zis de ei…poate imi vor placea si astia…sau nu:-S