Social Media Newsweek #13

By | #SocialMedia

noutati social media

După o scurtă pauză, revin cu articolele ce adună toate noutățile importante din social media din săptămână curentă.

Evident, n-o să ne oprim doar la social media, ci vom trece granițele și în alte domenii care au legătură cu viața noastră digitală.

Fără alte adăugiri, să trecem la informații:

Pe domeniul nostru

Facebook tocmai a anunțat că fiecare developer ce lucrează cu Facebook și are API-uri acolo trebuie să treacă printr-o verificare pentru a se asigura că respectă data compliance-ul Facebook. Altfel riscă să piardă acel API.

Google se bagă tare pe piața de influencăreală și nu numai prin noua lor platformă Fundo (mă rog, nu e chiar nouă). Cu Fundo orice influencer / profesor poate să țină legătura cu fanii / cursanții lor prin niște video chat rooms. Sunt mai multe facilități, le puteți citi aici.

Dacă folosești Facebook Watch, dar nu vrei să vezi conținut pe anumite teme, le poți da unfollow. Uite aici cum poți face asta.

Instagram încearcă să afle cum să facă loc mai bine pentru Reels și Shop în designul lor actual. Oricum, vin schimbări aici, prieteni.

Facebook nu știe de vorbă bună, dar acu a fost somat să înceteze transferul de date europene către Statele Unite. Și asta intră în atenția tuturor, până când nu se va implementa decizia pe bune. E vorba de GDPR, of course.

Uite niște exemple super drăguțe de branduri care folosesc noua funcție de Reply Control pe Twitter. Practic, tu faci un tweet și doar niște persoane pot răspunde la acel tweet. În funcție de selecția ta. Sweet.

Pe Search, Google promite să scoată autocomplete-ul ăla idiot care îți oferă completări pe bază politică. Problema e că le vor scoate și pe cele care sunt corecte din punct de vedere factual.

Facebook tocmai a anunțat că va exista de acum o limită de ads pe care o pagină poate rula concomitent. Mai multe detalii aici.

Un articol interesant despre cum un tweet îți poate distruge reputația de brand sau din contră, o poate crește exponențial.

Prieteni care lucrați în social media, social listening e important pentru comunitățile oricărui brand. Dacă asculți și bagi în seamă utilizatorii tăi, ai numai de câștigat.

EXTRA

Pentru că ne place tehnologia și adorăm s-o folosim numai pentru decădarea noastră ca civilizație, uite cum niște oameni folosesc AI pentru a crea deepfakes.

Fiecare cuvânt cu linkul lui. În aceeași căsuță. De Google Sheet. AMAZING!

Un muzeu de skin-uri de Winamp pentru nostalgici.

Niște poze cu drona super dureroase cu un San Francisco apocaliptic în urma incendiilor de vegetație din perioada asta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *