Tazz by eMag e un fel de Glovo

By | Opinie

În cazul în care nu știați, aplicația Eu Ce Mănânc este deținută de eMag încă din septembrie 2019, iar de curând a trecut printr-un proces de rebranding și a devenit Tazz by eMAG.

A durat ceva de la take-over până la re-lansare, dar odată ce a apărut am fost curios s-o încerc.

Cu aplicația asta poți comanda mai multe, de la mâncare gata preparată de la restaurantele tale favorite (în zona mea sunt aproape toate, nu duc lipsă de nimic), până la produse de pe eMag care se încadrează în anumite condiții sau cumpărături de supermarket.

De fapt, hai să le zic pe toate, ca să-i fac o prezentare cum trebuie. Poți comanda:

  • mâncare
  • livrare rapidă de produse de pe eMag
  • Mega Image
  • Decathlon
  • Cărturești
  • Sensiblu și Dr. Max
  • DM
  • Market Online (unde sunt mai multe opțiuni, de la florărie până la electronice)

E o ofertă foarte diversificată. I give them that.

Am făcut prima comandă prin Tazz vineri. Am vrut să văd cum e. Toate opțiunile alea de restaurante îmi făceau cu ochiul, iar cum Uber Eats nu mai e, am vrut să dau o șansă și altei aplicații.

Și am fost un pic dezamăgit.

Aplicația nu-i foarte intuitivă pe iPhone. Andreea a avut probleme prin a găsi modalitatea de plată prin card online. Eu, pe Android, am fost mai ok.

Mai departe: aplicația nu-ți oferă actualizări în real time. Primești niște notificări cum că ți-a fost ridicată comanda sau e gata comanda, trebuie să vină cineva s-o ridice.

Dar nu vezi, ca la Uber Eats, unde pe hartă se află livratorul și cât timp mai are. Da, aplicația îți spune într-o notificare că mâncarea ta ajunge în X minute, dar nu-i chiar așa, nu?

De exemplu, Andreea a așteptat aproximativ o oră pentru niște sushi comandați de peste intersecție. Nu i-a zis aplicația nimic.

De asta spun că e cam Glovo, fiindcă și Glovo face la fel.

Nu vă mai zic de customer care, care e la pământ. 20 de minute a durat ca cineva să preia apelul nostru pentru anularea unei comenzi (nu ai această opțiune în aplicație, urât).

Nici la ENEL nu cred că e timpul de așteptare atât de mare.

Nu poți lua legătura cu restaurantul dacă ai nevoie de încă ceva sau vrei să le transmiți ceva și nu ai apucat prin aplicație.

Practic ai o singură șansă să faci totul corect. Orice neatenție te costă 20-20 și ceva de minute de trecut prin al lor customer care.

Pe scurt: rămân la Bolt Food, care până acum n-a dezamăgit.

În ceea ce privește Tazz, poate că-l voi mai folosi pentru Decathlon, Cărturești, florărie sau eMag. Sunt curios cum se comportă pe comenzile de genul ăsta.

Ah, btw, mi-a venit un livrator Glovo, fără mască, pentru livrare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *